Pazar, Ocak 11, 2009

her sekilde keyifler 10 numara olabilir


ya abi simdi
yatakta oturuyo ne olduğunu farketmeden çökmüş bir şekilde dusunuyodum
etrafımdakileri de mutsuz ediyorum kendimi de bazen, karamsar olmaya izin veriyorum kendime

sonra dedim ki ne gerek var
kendimi iyi hissedebilirim
mutlu hissdebilirim mesela?

Hersey cok guzel olucak diyebilirim kendi kendime!
(olamaz mı?)

olumsuz dusunceleri durdurarak olumlularla bir baslangic yapabilirim dedim...Hic birseyin iyi olmasini beklemeden hemen simdi bunu yapabilirim!

Ve benim bi ozgurlugum varsa o da beni kimsenin bunu dusunmekten alikoyamayacak olmasidir.

Sonucta keyifli olmayi herhangi birsonuca baglamadigim surece

her sekilde keyifler 10 numara olabilir

ne dersin :D ?

Hiç yorum yok:

Tiflis (Tbilisi)

Bu guzel şehir dogu avrupayla Rusyanin karisimini vize sunuyor. Tertemiz sokaklari, eski restore edilmis evleri, modern cafeleri, bakimli ...